Verzending en Levering
Verzendkosten
Uw bestelling ophalen in onze winkels in Dussen of Hengelo is altijd gratis. Uw bestelling laten thuisbezorgen is gratis bij een bestelling vanaf € 49,95. Bedraagt uw bestelling minder dan € 49,95? Dan brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening (dit geldt ook voor bezorgen in België). Let op: wanneer na retour het eindbedrag minder dan € 49,95 bedraagt dient u € 4,95 retourkosten te betalen.
Voorbeeld: U heeft drie paar schoenen besteld met een totale waarde van € 250. Na retour van twee paar schoenen bedraagt uw eindbedrag € 29,95. Van het retourbedrag € 220,05 zal dan € 4,95 afgaan omdat uw bestelling minder dan € 49,95 bedraagt.
Verzendmogelijkheden
Loopfijn Schoenen biedt u de mogelijkheid om uw bestelde schoenen te laten bezorgen of af te halen. Uw bestelling wordt binnen 2 tot 5 werkdagen bij u afgeleverd of is op te halen een van onze winkels.
1.Bezorging in in van onze winkels
De eerste mogelijkheid is om uw bestelde artikel op te halen in een van onze aangesloten winkels. Wanneer uw bestelling bij de winkel is gearriveerd ontvangt u een e-mail van ons. Voor het ophalen van uw bestelling heeft u deze e-mail en een identiteitskaart nodig! Vind
2. Bezorging aan huis.
Wanneer u kiest voor bezorging aan huis hanteren we een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. U ontvangt wanneer we de schoenen verzenden van ons altijd een mail met een track-and-trace code van de pakketdienst die de schoenen naar u verstuurd.
Levertijden
Loopfijn hanteert een levertijd van 1 tot 2 werkdagen.
Wat als ik niet thuis ben?
Bent u de eerste keer niet thuis om uw bestelling te ontvangen van onze vervoerder? Dit is geen probleem. De vervoerder zal altijd een briefje achterlaten waarmee u een afspraak kan maken voor de volgende levering. Mocht het onverhoopt gebeuren dat u geen briefje heeft gekregen, dan u kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice tel 074-2914983
Bestelling volgen
Wanneer uw bestelling bij u thuis wordt bezorgd, kunt u deze volgen via het track-and-trace nummer van onze verzender. Dit nummer staat in de e-mail dat uw bestelling is verzonden.
Verkeerde levering
In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling klaar te maken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.
Wanneer u artikelen in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en dit op het retourformulier aangeven.
Ga terug naar boven