Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Verzending en Levering



Verzendkosten

Wanneer u uw bestelling bij ons in de winkel ophaalt, dan hoeft u natuurlijk geen verzendkosten te  betalen. Uw bestelling laten thuisbezorgen is gratis bij een bestelling vanaf € 49,95. Bedraagt uw bestelling minder dan € 49,95? Dan brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening (dit geldt ook voor bezorgen in België). Let op: wanneer na retour het eindbedrag minder dan € 49,95 bedraagt dient u € 4,95 retourkosten te betalen.

Voorbeeld: U heeft drie paar schoenen besteld met een totale waarde van € 250. Na retour van twee paar schoenen bedraagt uw eindbedrag € 29,95. Van het retourbedrag € 220,05 zal dan € 4,95 afgaan omdat uw bestelling minder dan € 49,95 bedraagt.

Verzendmogelijkheden

Loopfijn.nl biedt u de mogelijkheid om uw bestelde schoenen te laten bezorgen of af te halen. Uw bestelling wordt binnen 2 tot 5 werkdagen bij u afgeleverd of is in de winkel op te halen.

1.Bezorging in de winkel
De eerste mogelijkheid is om uw bestelde artikel(en) op te halen in de winkel. Wanneer uw bestelling bij de winkel is gearriveerd ontvangt u een bericht van ons.

2. Bezorging aan huis.
Wanneer u kiest voor bezorging aan huis hanteren we een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. U ontvangt wanneer we de schoenen verzenden een mail met een track-and-trace code van de pakketdienst die de schoenen naar u verstuurd.

Levertijden

Loopfijn.nl hanteert een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.

Wat als ik niet thuis ben?

Bent u de eerste keer niet thuis om uw bestelling te ontvangen van onze vervoerder? Dit is geen probleem. De vervoerder zal altijd een briefje achterlaten waarmee u een afspraak kan maken voor de volgende levering. Mocht het onverhoopt gebeuren dat u geen briefje heeft gekregen, dan u kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice tel. 0416-391282.

Bestelling volgen

Wanneer uw bestelling bij u thuis wordt bezorgd, kunt u deze volgen via het track-and-trace nummer van onze verzender. Dit nummer staat in de e-mail dat met uw bestelling is verzonden.

Verkeerde levering

Wij proberen zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling klaar te maken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden. Wanneer u artikelen in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze retourneren en dit op het retourformulier aangeven.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.