Garantie
Lees hier de garantiebepalingen die wij hanteren
Beschadigd artikel ontvangen
U heeft op alle artikelen die u bij ons koopt garantie. Heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan binnen 5 werkdagen contact op met onze webshop door een e-mail met foto en bestelnummer naar info@loopfijn.nl te sturen. Wij zullen samen een oplossing zoeken om uw klacht te verhelpen. Dit kan door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem altijd eerst contact op met een medewerker van de webshop voordat u uw schoenen retourneert. Dit kunt u doen door te mailen naar info@loopfijn.nl.
Artikel na enige tijd beschadigd of kapot?
Gaat het artikel buiten uw schuld om binnen een termijn van 6 maanden na aankoop kapot? Stuur ons dan een email of kom langs in onze winkel. Vergeet niet uw bevestigingsmail of kassabon mee te nemen. Onze medewerkers in de winkel hebben de expertise om uw klacht op de juiste manier te verhelpen. Indien u niet in staat bent om naar de winkel te komen, stuur dan s.v.p. een e-mail naar info@loopfijn.nl. In deze mail dient u uw klacht helder te omschrijven en een foto van het beschadigde artikel toe te voegen. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om uw klacht op de juiste manier te verhelpen. Op slijtage welke niet door een productiefout is ontstaan geldt geen garantie. Verder geldt op lak en ritssluitingen beperkte garantie. Let op dat gekleurde voeringen kunnen afgeven, dit valt niet onder onze garantie.